Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ОНЛАЙН ПОДІЯ – HALLMARK LAUNCH EVENT

25.11.2020

24 листопада 2020 р. в рамках Європейського тижня зі зменшення відходів близько 200 учасників приєднались до представників європейської скляної промисловості на онлайн-заході разом із менеджером з розробки упаковки Арно Варусфелем із компанії Bonduelle постачальника рослинних продуктів харчування та дослідницею Сімоною Салкудеану з Insites Consulting та Eyeka Creative Crowdsourcing, щоб офіційно представити нову рекламну позначку.

Цей Фірмовий знак упаковки служить наочним інструментом для торгових марок та роздрібних торговців для кращого інформування споживачів про здоров'я та екологічні показники скла, підкріплені зростаючим уподобанням споживачів до продуктів у скляній тарі.

Новий дизайн фірмового знаку є останнім у низці спільних ініціатив зі сталого розвитку скла, включаючи запуск у червні програми Замкнутого циклу виробництва скла: головної програми управління матеріалами, яка поєднує всю європейську екосистему скляної упаковки для підвищення переробки пляшок, так звана «пляшка-до-пляшки». У березні виробники об'єднали зусилля, щоб запустити "Піч майбутнього", першу у світі гібридну киснево-паливну піч, мета якої – зменшити викиди вуглецю на 50%, працюючи в основному на зеленій енергії.



Відзначаючи перше публічне відкриття нового символу, Мішель Джаннуцці, президент Європейської федерації контейнерного скла (Feve), прокоментував:


«Цей символ позначає першу межу на нашому шляху до спільної роботи з клієнтами та брендами щодо надання нових рішень упаковки, що відповідають зростаючому бажанню споживачів на стійкість. Оскільки скло вже є історією успіху як в галузі сталого розвитку, так і в галузі охорони здоров’я, ми хочемо нагадати світові про те, що вони вже люблять в повсякденних виробах зі скла. Наша кінцева мета побачити цей новий знак на всіх продуктах у скляній упаковці на полицях – будь то консервовані продукти, напої чи оливкова олія - і знати, що їх вибір скла означає створення більш стійкого майбутнього».


Арно Варусфель, менеджер з розробки упаковки в Бондюель висловив підтримку включенню нового символу у власну продукцію та запропонував:


«Якщо ми спробуємо вирішувати питання стійкості лише індивідуально, то в 2030 році ми зрозуміємо, що не просунулися далі деяких цифр на слайді Powerpoint. Захищаючи екологію та здоров’я, цей фірмовий знак стане корисним інструментом для координації зусиль бренду з зусиллями наших постачальників упаковки, об’єднавши стурбованість бізнесу та громадськості, щоб повністю взяти на себе зобов’язання щодо сталого розвитку»
.