Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ЛОТКИ ДЛЯ УПАКОВКИ М’ЯСА З ПРЕСОВАНОГО КАРТОНУ

23.05.2024

Компанія Graphic Packaging співпрацює з британським супермаркетом Morrisons у розробці лотка з пресованого картону з фотографічним друком для асортименту стейків під власним брендом.


Один із чотирьох картонних лотків, придатних до переробки, які компанія Morrisons представить для своїх ліній стейків преміумкласу, основного та початкового рівня, очевидно, усуне 250 т полімерів за рік із ланцюжка поставок роздрібного продавця. Компанія Graphic Packaging стверджує, що лотки преміумкласу є «першими на ринку», які використовують передову технологію друку фотоякості на лицьовому боці лотка.

 

Лотки з пресованого картону для скін-пакування (VSP) можна використовувати для широкого діапазону свіжих харчових продуктів, включаючи м’ясні делікатеси, сир і рибу.

 

Основний асортимент виготовляється з невибіленого картону, тоді як асортимент для стейків початкового рівня «Savers» виготовляється з вибіленого картону. Кажуть, що пресовані лотки, упаковані під вакуумом, мають термін зберігання, еквівалентний полімерним, і з ними можна працювати на наявному обладнанні Morrisons Manufacturing без інвестицій.

 

Лорен Хатчінсон (Lauren Hutchinson), директор із продажу нового бізнесу Trays & Cups у Graphic Packaging, сказала: «Ця комерціалізація є результатом тісної співпраці між командою Morrisons і трьома нашими підприємствами – у Вінсфорді у Великій Британії та Лунді й Тібро у Швеції. Ми об’єднали силу нашої глобальної мережі із чітким фокусом на місцевому обслуговуванні клієнтів, щоб запропонувати індивідуальні інновації, які забезпечили досконалість упаковки для Morrisons та їх споживачів».

 

Ден Барнс (Dan Barnes), менеджер із закупівель Morrisons, додав: «Ми знаємо, що британські покупці шукають упаковку, яка допомагає їм зменшити споживання полімерів, а також забезпечує якість і цінність їхніх покупок, і ми прагнемо досягти цих пріоритетів. Наше партнерство з Graphic Packaging є чудовим, оскільки ми працювали над нашою спільною метою – постачати інноваційну картонну упаковку, яка легко переробляється, і яка відповідає потребам наших споживачів».

 

Джерело: Packaging Europe