Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ЗРОСТАЄ ПОПИТ НА УПАКОВКУ, ЯКА ВІДПОВІДАЄ ВІКУ

24.06.2021

 

Демографічний фактор також відіграє роль у попиті на упаковку для фармацевтичних товарів, зручну для старших людей. Зі збільшенням віку зростає потреба в ліках.


Тільки в Німеччині пацієнти старше 80 років щодня приймають від 4 до 5 різних ліків. Однак відкриття та повторне закупорювання упаковки та правильне дозування ліків часто створює проблеми для багатьох пацієнтів із віковими порушеннями зору або м’язовою слабкістю. Але розвиток упаковки для фармацевтичної продукції для людей похилого віку рухається вперед, і галузь визнала необхідність упаковки, що відповідає віку. Цьому сприяли дискусії про генеричні ліки та збільшення торгівлі в Інтернеті.

 

«Демографічні зміни, зокрема, підсилюють потребу в упаковці, що відповідає віку, і вимагають переосмислення розробки продукції. Наприклад, упаковка повинна мати допоміжний ефект і не створювати перешкод для споживачів. Не тільки для людей похилого віку поводження з упаковкою є вирішальним для купівлі товару», – пояснює компанія з виготовлення упаковки Pöppelmann.

 

Краща розбірливість інструкцій із використання за допомогою відповідного друку, простих у використанні кришок та упаковки за допомогою інтелектуальних або розумних технологій зараз частіше зустрічаються у фармацевтичній упаковці. Виробники пропонують різні рішення. Наприклад, пакувальна промисловість зосереджується на оцифруванні та автоматизації, щоб забезпечити індивідуальне лікування за допомогою персоналізованих ліків. Заповнення та пакування навіть найменших розмірів партії вимагає високого рівня гнучкості, що стає можливим завдяки автоматизованим робочим процесам.

 

 

«Ми зосереджуємося на інноваційній фармацевтичній упаковці, яка допомагає пацієнтам приймати ліки відповідно до своєї терапії», – говорить Едельманн. Тверда інтеграція вкладишів у фармацевтичну складну коробку також забезпечує більшу прихильність до терапії, додає компанія. Екрани, введені в упаковку, показують лікарські форми, виготовлення, застосування та дію препарату.

 

Блистерні машини все частіше використовуються для заповнення та пакування невеликих кількостей окремих таблетованих сумішей у необхідній дозі та віднесення їх до окремого набору даних. Тут препарат призначений спеціально для пацієнта та упакований в герметичну гігієнічну упаковку. Позначення та систематичне подання окремих тижневих доз запобігає змішуванню. Окрім полегшення роботи медсестер, лікарів та фармацевтів, пакувальні матеріали також заощаджуються, а відходи упаковки зменшуються.

 

Приклад: гвинтові ковпачки

До цього часу гвинтові ковпачки в основному були частиною упаковки мазей. Однак їх часто важко відкрити для людей з обмеженими фізичними можливостями. Тому фармацевтична компанія GSK випустила новий продукт «Voltaren Easy to Open Cap». Він був нагороджений Німецькою премією за упаковку 2020 року Німецьким інститутом упаковки. Розроблений ковпачок легко відкрити однією рукою. «Вкладку, що відкривається, можна чітко ідентифікувати за допомогою другого кольору, і її також можна відкривати дуже легко і зручно одним пальцем завдяки використанню м’якого матеріалу. Окрім того, закриття все ще має ознаку втручання та може бути використано на існуючих лініях розливу», – пояснило журі.