Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

GREINER PACKAGING ВИРОБЛЯЄ ПЕРШІ ЗРАЗКИ ТАРИ З BORNEWABLES

14.06.2021

За інформацією компанії Borealis, німецька компанія Greiner Packaging виробляє перші дослідні зразки баночок з матеріалів Bornewables – лінійки поліолефінів преміум-класу, розроблених компанією Borealis для забезпечення економіки замкнутого циклу.

 

Застосовуючи поліолефини Bornewables, компанія Greiner Packaging вперше використовує відновлювані ресурси у виробництві тари для харчових продуктів з поліпропілену (PP) з IML етикеткою. Вже доступні перші дослідні зразки баночок. Нові поліолефіни компанії Borealis мають ряд переваг: вони зроблені з використанням сировини нового покоління; вони мають ті ж характеристики, що й у первинних матеріалів, це рішення, схвалене для контакту з харчовими продуктами; вони сертифіковані за стандартом ISCC PLUS, заснованому на балансі маси; умовні викиди вуглекислого газу скорочено на величину до 120%.


На відміну від відновлюваної сировини, виробленої з сільськогосподарських культур, що вирощуються для виробництва продуктів харчування і кормів для худоби, продукти Bornewables виробляються із сировини другого покоління (поновлюваних джерел), отриманої виключно з потоків відходів та залишків: від виробництва рослинного масла, а також масляних відходів і залишків з лісової або харчової промисловості, наприклад, відпрацьоване масло для смаження.

 

Нові дослідні зразки тари з етикетками IML для молочних продуктів виготовлені з мономатеріала Bornewables і розраховані на звичайну вторинну переробку на звичайних підприємствах, в повній відповідності з принципом створення конструкції, придатної до вторинної переробки. Хімічна структура поліпропіленового матеріалу, використовуваного в баночках, аналогічна структурі стандартного полімеру і може бути перероблена в тому ж циклі, що і звичайні полімери. Це відмінний приклад того, як фахівці з пакування Greiner Packaging з самого початку враховують екологічність. «Такі концепції, як наші нові баночки і стаканчики для харчових продуктів з етикетками IML, працюють тільки тоді, коли в їх розробці беруть участь всі партнери по всьому ланцюжку створення вартості, які переслідують одні й ті ж цілі в галузі сталого розвитку – від постачальників сировини до власників брендів. Як виробник упаковки ми підтримуємо ці зусилля в контексті нашої власної стратегії економіки замкнутого циклу і розробляємо нові підходи разом з партнерами і постачальниками, такими як Borealis», – каже Штефан Ласці (Stephan Laske), директор з досліджень і розробок Greiner Packaging.