Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ДИЗАЙН ФЛАКОНІВ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ

07.07.2021

Domino Printing Science спільно з Procter & Gamble розробили тактильне рішення для маркування продукції, яке має на меті допомогти споживачам з вадами зору розрізняти засоби особистої гігієни під час використання.


Для тих, хто має вади зору, такі прості завдання, як виявлення різниці між пляшками шампуню та кондиціонера, можуть стати справжнім випробуванням.

 

Навіть для споживачів із поганим або слабким зором може бути важко ідентифікувати продукти, перебуваючи під душем або в ванні – там, як правило, не застосовуються зорові прилади, такі як окуляри, контактні лінзи або лупи. Ці проблеми вирішують P&G та Domino.

 

Компанії вирішили, що шрифт Брайля не забезпечує необхідну легку диференціацію через обмежену кількість користувачів Брайля. Наприклад, вони кажуть, що в США менше 10% людей з найбыльшим порушенням зору – тих, хто зареєстрований як юридично незрячий – можуть читати тактильну систему письма. Тому P&G та Domino прагнуть розробити більш універсальну альтернативу.

 

«Нас запросили відвідати спеціалізовані лабораторії Domino у Гамбурзі, спочатку для обговорення вимог до проэкту, а потім знову на дводенну робочу сесію, щоб визначити найкраще можливе рішення», – говорить Кевін Хіггінс, інженер P&G.

 

«Разом ми обрали Herbal Essences bio: оновити асортимент шампунів та кондиціонерів як пробний продукт, який можна легко позначити лазерними кодерами Domino серії D для створення диференційованого тактильного маркера».

 

Доктор Стефан Штадлер, керівник команди Laser Academy, керував спільною роботою з метою знайти найкращий підхід. Команда визначила нижню частину пляшки, де упаковка є найбільш товстою, як найкраще місце для кодування, де її можна було б легко ідентифікувати, не порушуючи цілісність упаковки.

 

«Вибраний дизайн має ряд випуклих крапок на дні тильної сторони пляшки з шампунем – «S» для шампуню, «C» для кондиціонера», – говорить Штадлер.

 

Цілісність пляшок була важливим фактором у міркуваннях P&G, оскільки зовнішнє втілення бренду – це перше, що бачить споживач, і останнє, до чого вони торкаються.

 

Пляшка не тільки повинна добре виглядати, але вона також повинна працювати протягом усього свого життя, тому порушення її цілісності не буде прийнятним.

 

З метою забезпечення того, щоб новий підхід працював для споживачів, P&G представив нещодавно закодований Herbal Essences bio: update пляшки Королівському національному інституту сліпих людей (RNIB) у Великобританії для тестування споживачів.

 

Наступна фокус-група із споживачами з вадами зору схвалила новий дизайн флаконів із включеним вмістом, і компанії, мабуть, отримували позитивні відгуки від тих, хто живе з частковою або повною втратою зору.

 

На основі успіху початкового випробування компанія P&G впровадила новий інклюзивний дизайн у всьому своєму асортименті Herbal Essences Bio: оновити шампуні та кондиціонери.