Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ГОФРОКАРТОН VS БАГАТОРАЗОВА ТАРА В ЕЛЕКТРОННІЙ ТОРГІВЛІ

23.07.2021

На замовлення німецької галузевої асоціації гофроіндустріі VDW, маркетингова компанія IFH Köln провела поточне опитування споживачів «Wellpappe vs. Mehrweg. Akzeptanz von Verpackungslösungen im Versandhandel» («Гофрокартон проти багаторазової тари. Схвалення пакувальних рішень в торгівлі через інтернет»).

 

Згідно з результатами опитування IFH, 91% учасників вважає, що тара і упаковка з картону або гофрокартону більш натуральна, ніж полімерна. 89% опитаних заявили, що вважають за кращу упаковку, придатну до вторинної переробки. На питання, яке пакувальне рішення вони б вибрали при замовленні товарів через інтернет, 55% споживачів назвали гофрокартон і тільки 22% вважали за краще багаторазову тару.

 

Навіть з урахуванням питань, пов'язаних з екологічними аспектами, упаковка багаторазового використання в основному непереконлива: тільки 19% вважають, що багаторазова упаковка є більш екологічним рішенням, тоді як 48% вважають упаковку з гофрокартону екологічнішою. Серед опитаних 40% зазначили, що гофротара складається з екологічно чистого матеріалу; тільки 26% підтвердили це для багаторазової тари і упаковки. Рішення з гофрованого картону (58%) переважали над тарою багаторазового використання (16%), особливо коли справа дійшла до безпроблемної її утилізації.

 

«Для нас результати підтверджують високий рівень визнання упаковки з гофрокартону серед населення, – пояснює директор VDW Олівер Вольфрум (Oliver Wolfrum). – 1Відповіді показують, що споживачі цінують натуральну сировина і що існує сильна підтримка добре функціонуючого циклу вторинної переробки, в який ми всі можемо внести вклад без особливих витрат. Таким чином, тут вдало поєднуються прагнення до екологічної стійкості та потреба в зручності».

 

В ході опитування IFH розділила споживачів на три типи в зв'язку зі стійкістю на основі питань: екологічно свідомі (35% респондентів), які звертають увагу на екологічність при здійсненні покупок, а також витрачають на це більше; прагматики (9%), які мало або зовсім не готові платити за більш екологічні продукти, і респонденти з середнім рівнем обізнаності про проблеми стійкості (56%).

 

«Ми знайшли групу екологічно свідомих людей особливо цікавою, – підкреслює Олівер Вольфрум. – Дана група активно займається екологічними проблемами і в середньому молодше – тому ми розглядаємо переваги цих респондентів як сигнал на майбутнє». Це, зокрема, порівняно добре інформована група, яка також знає про додаткові витрати при транспортуванні і складні процеси очищення багаторазової тари. За даними Олівера Вольфрума, гофрокартон оцінюється тут більш позитивно. Більш скептично респонденти ставляться до багаторазової тари. В цілому 55% екологічно свідомих людей оцінили концепцію багаторазової тари і упаковки як посередню або навіть погану.

 

У репрезентативному опитуванні IFH Köln, який проводився в квітні 2021 р брало участь близько 1000 споживачів.