«Слов'яночка»: масштабне оновлення бренда
10.09.2020
У серпні 2020 року компанія PepsiCo запустила масштабне оновлення бренда. «Слов'яночка» розробила новий, стильний логотип, а також яскравіший дизайн етикетки.
В рамках масштабної рекламної кампанії під назвою «Дуже смачна» новий образ бренда побачать мільйони українців. Головною героїнею та обличчям кампанії стала Олександра Заріцька – солістка популярного українського гурту KAZKA. У рекламному ролику вона виконала гімн бренда «Слов'яночка», який об'єднує всю Україну.
Рекламна кампанія продовжує набирати обертів. Відеоролик вже з’явився на ТБ, а популярні блогери з різних куточків країни підтримають бренд активаціями в діджиталі.
Джерело: PepsiCo