WEBINAR "РОБОТА ЗІ СКЛАДНИМИ КЛІЄНТАМИ"
21.07.2023
Під час війни майстерність співробітників емоційно-обтяжливих сфер полягає в одночасному поєднанні клієнторієнтованості, якісному обслуговуванні клієнтів та водночас піклуванні про свій емоційний стан, налаштованість, світосприйняття, можливості для відновлення.
Тренінг допоможе розширити базу можливих засобів для уникнення конфліктів, навчить, як не реагувати на провокації, можливі погрози клієнта, підкаже алгоритми, як переводити розмову у конструктивне русло, зберігати самоконтроль, управляти своїми емоціями. Поки ви зберігаєте спокій – ви контролюєте ситуацію. І особливо, коли клієнт не правий, але «…. має більше прав».
Дата: 17 серпня 2023, 10-00
Таймінг: 3 години.
Формат: два модуля по 1,5 години. Лекція та практична частина 50/50.
Платформа: Microsoft Teams
Програма:
1 модуль. Комунікації із «складними» людьми.
- Типи складних психотипів клієнтів.
- Джерела претензій та незадоволення клієнтів. Слова-табу та дії – провокатори.
- Відпрацювання правил запобігання провокації конфлікту.
- Навички телефонного спілкування, які мінімізують ймовірність виникнення конфліктних ситуацій.
- Прийоми поведінки у конфліктних ситуаціях.
- Спілкування з агресивним та наполегливим клієнтом.
- Спілкування з розлюченим клієнтом.
- Як реагувати на критику, скарги та необґрунтовані претензії.
- Ефективні прийоми вирішення складних ситуацій із клієнтами.
- Робота з емоціями у конфліктній ситуації.
- «НІ» та «Я» висловлення.
2 модуль. Самозахист у ситуації стресової комунікації
- Емоційна подушка безпеки
- База нестандартних антистресових рішень
- Група підтримки
- Система персональної турботи
- Острівки стабільності
- Методи фізичного розчинення стресу
- Повернення контролю над собою
- Впевненість у собі та емоційна стійкість.
- Інструменти проти комунікативного вигорання.
Вартість: 400 грн./людина; для членів Клубу Пакувальників – 300 грн./людина
Проводить вебінар Людмила Рижова, сертифікована бізнес-тренерка, автор низки тренінгових навчальних програм з комунікативних компетенцій для компаній СК «Інго», СК «Оранта», «Караван», БКД, Харків Palace, Харківський тракторний завод. Head of Communications з досвідом роботи на підприємствах виробничого сектору, в тому числі пакувальної галузі. Людмила використовує знання, практичні кейси, сучасні психотехнології та особистий досвід для адаптації людей до роботи у нових, складних і непередбачуваних умовах. Експертка з подолання кризових станів і стресів. Оптимістка, яка знаходить позитив у будь – яких ситуаціях, бо українка і живе в Україні.