Упаковка інформує споживача
Валерій Кривошей, головний редактор
03.04.2025
Перший номер журналу цього року був присвячений основній функції упаковки – захищати продукцію від втрат, псування та пошкодження. У той же час інформативність упаковки –не менш важлива функція, перш за все для споживача. Кожен із нас, купуючи харчові продукти й напої, товари побутової хімії та взагалі будь-яку іншу продукцію, потребує інформації про її безпечність і легальність, склад, призначення й застосування.
Численні фахівці різних професій, від дизайнерів до маркетологів, виконуючи нормовані в деяких країнах вимоги до розміщення інформації на упаковці, а також використовуючи маркетингові дослідження, шукають і застосовують різні засоби для задоволення споживачів в отриманні різноманітної інформації про упаковану продукцію.
Цей номер журналу у своїх статтях детальніше розповість про складові інформаційної функції упаковки, особливо про масу чи об’єм продукції, її кінцевий термін використання, інгредієнти, призначення, виробника, його адресу, штрихові та матричні коди, різні позначки та рекламні прийоми про переваги цієї продукції над іншою, про дизайнерські розробки, поліграфічні методи та обладнання для розміщення інформації на упаковці.
За результатами досліджень науковців та експертів, до 80 % рішень про купівлю тієї чи іншої продукції споживач приймає безпосередньо в магазині чи супермаркеті. А отже, саме упаковка спілкується зі споживачем як «мовчазний продавець», повідомляючи всю інформацію про продукцію та застерігаючи від неправильних рішень.
Дякую за розуміння та підтримку
Валерій Кривошей