Цифровий друк на етикетках. Стан та перспективи
Н.В. Кулик, к.х.н, В.В. Морфлюк-Щур, к.т.н., Є.Ю. Бабенко, В.В. Степанець, к.т.н.
03.04.2025
(Продовження. Початок: «Упаковка», 2024, № 6, с. 26–28)
Цифра завойовує ринок друку етикетки, який вважається одним із сегментів, що продовжить розвиватися і в майбутньому. Згідно з останнім аналізом, більшість нових вузькорулонних друкарських апаратів для друку етикеток, встановлених у всьому світі, є цифровими. У 2021 р. світовий ринок етикетки оцінювався в $41,75 млн, і очікується, що він зростатиме приблизно на 6 % за рік [1].
Виробники етикетки та комерційні друкарні стикаються зі збільшенням кількості замовлень невеликих і середніх накладів, які вони повинні виконувати за короткі терміни (рис. 1). За допомогою традиційного флексографічного та офсетного друку навряд чи є рентабельним виготовлення таких замовлень. Натомість гнучкий цифровий друк дає змогу легко та з максимальною ефективністю виготовляти короткі наклади [2].
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал