Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Стійкість на погляд споживачів продукції

16.09.2020

Людство завжди прагне до стабільності та, як будьяка технічна система, намагається бути в рівновазі.
Останнім часом, зважаючи на безпрецедентні виклики, у тому числі через коронавірусну пандемію COVID-19, як для бізнесу, так і для споживчого товариства у всьому світі ключовим питанням стає стійкість (sustainability).
Як донести до споживачів, що стійкість у повсякденному житті – це загальна комплексна проблема, вирішити яку можна лише завдяки об’єднанню зусиль усіх – від власників брендів до споживачів цієї продукції? І перш за все через розуміння того, що воно таке, це sustainability.
Саме з цією метою компанія Amcor 4 червня 2020 р. провела вебінар на тему «Creating a plastics system that works» («Створення системи полімерів, яка працює»). Модераторами вебінару стали Девід Кларк, віцепрезидент Amcor, та Ігнасіо Гавілан, директор Environmental Sustainability.
Вони і надали слово спікерам Майклу Заку, комерційному директору Amcor, Яну Гордону, віцепрезиденту Lobiaw Brands Ltd, Річарду Кіркману, директору з питань технологій та інновацій, та Кіфу Гаррісону, виконавчому директору The Recycling Partnership.
Нижче – короткий виклад основних тем, які прозвучали на вебінарі.


Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал

ПЕРЕДПЛАТИТИ